28 Şubat 2016 Pazar

10 Küçük Zenci - Agatha CHRISTIE



              Canım polisiye bir roman okumak isteyince tabii ki  , polisiye kitapların kraliçesi denilen A.Christine kitaplarına yöneldim ve okuyucular tarafından da tavsiye edilen 10 küçük zenci kitabını okumaya başladım.
              Kitabı okurken heyecanlandım, zaman zaman korktum(hele bir gece evde yalnızken karanlıkta baltalı bir kafa yarma işlemini okurkene...), katil hakkında tahminler yürüttüm ve tabii başarılı olmadım :)
             On Küçük Zenci", Zenci Adası'na farklı sebeplerle konuk ve çalışan olarak çağırılmış on kişinin hikayesini anlatıyor. Günler ilerledikçe, adadaki evin içinde bulunan 10 küçük zenci biblosu da birer birer yok olmaya başlıyor. Tabi yok olan sadece biblolar değil.
             Bu kitabı bitirdikten sonra hemen arkasından bir A.Christine romanı daha çekemeyeceğimden biraz ara vereyim dedim. Fakat "Roger Ackroyd'u kim öldürdü" kitabını da ilk fırsatta okuyacağım.

* İki üç gün içinde bitirilebilecek heyecanlı ve hafif bir roman arıyorsanız bu kitabı öneririm.

Sevgi ile kalın. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder