28 Şubat 2016 Pazar

Kürk Mantolu Madonna - Sabattin ALİ





                Bir önce okuduğum Agatha Christie'in 10 küçük zenci kitabından sonra iyice gerildiğimden, bir aşk romanı okumak istedim. Ne okuyayım diye araştırırken bu kitabın çok methini duydum ve okumaya başladım.
                Kitabı 3 bölüme ayırırsak özelikle 3.bölüm için yani Raif efendinin aşk hikayesi için okumaya değdi gerçekten.
               Aşk ,ümitsizlik,tutku,acı,yılgınlık güzel şekilde anlatılmış. Sıradan bir insan olarak görülen Raif efendinin aslında hiçte sıradan bir hayat yaşamadığını görüyorsunuz.
              Kitaptan bir kısım : ”Dünyanın en basit, en zavallı, hatta en ahmak adamı bile, insanı hayretten hayrete düşürecek ne müthiş ve karışık bir ruha maliktir!... Niçin bunu anlamaktan bu kadar kaçıyor ve insan dedikleri mahluku anlaşılması ve hakkında hüküm verilmesi en kolay şeylerden biri zannediyoruz?”


* Başlarda okumaktan biraz sıkılmış olsam da , değerli bir ustanın hep bahsedilen bu kitabını okumaya devam ettim. Hele 3.bölüme gelince de kendimden geçtim. Kitabı bitirdiğimde iyiki okumuşum dediğim bir kitap oldu.  


Sevgi ile kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder